esrvl 17 gün önce doğum yaptım doktorumun verdiği ilaçları kullanmama rağmen mantar oldum. Kanamam da olduğu için fitil veya krem süremem. Çarşambaya randevu aldım. O zamana kadar ne yapsam geçer ki?