Cerenasr1 Merhaba hanımlar anne sütünü arttırmak için yaptığınız yediğiniz özel bişey varmı nelere dikkat ediyorsunuz ? Tatlımı süt yapar yoksa normal beslenmem yeterli olurmu ?
Portakalgeliyor Cerenasr1 Valla ben o kadar dikkat ediyorum her türlü gaz oluyor 🤦🏼♀️ En sonunda mercimek yemeğe başladım (buarada kısır da ) güzel süt yapıyor . Birşey farketmedi bizde her bebek farklıdır tabiki .