Haticekale kimyasal gebelik kötü bişi değil canım bende yaşadım 35 çıkmıştı somra 11 e düştğ hcg doktorum bana kimyasal gebelik olduğunu söyledi oluşamamış tutunamamış embriyo deniyo muhtemelen seninde öyledir düşük olarak sayılmıyo herhangi bir işleme gerek duyulmuyo canım kötü bişi değil tabi emin olmak için bi doktora danış ama degerlerin baştan çok düşükmüş. agrılı olmuştu benim baya bide