Asiyes Merhaba , 4 aylık hamileyim henüz doktoruma danışamadım 1 ay var kontrolüme ve saç boyamak adına Watsons markalı bu boyayı kullanan var mı ? Renk tutuyor mu ? Kokusu var mı saçı yakıyor mu veya kırıyor mu bilgilendirir misiniz ?
duyguluanneee Asiyes benim doktorum doğurana kadar yasakladı baya da beyazım vardı öyle gezdim pamuk nine gibi doğurunca bu boyayla boyayabilirsin açık alanda dedi yalnız koyu alacaksanız çok koyu yapıyor ön bilgi vereyim ama güzel boya kokusu rahatsız etmiyor
eliffkrts Asiyes ben kullandım ombreli saçımın uçlarını koyultmak için, açıkçası çok kalıcı diyemem akıyor, ama doğal boyalar içinde kullandığım en iyisi, renk aynısı çıkıyor ve turunculaşma yapmadı
22meltem eliffkrts Bende ombreden sıkıldım boyamak istiyorum sadece uçlara mi yaptirdiniz yoksa dipten mi boyattiniz
eliffkrts 22meltem sarıların başladığı yerden itibaren boyadım, çok hafif yukarısını da taradım ki renk blok gibi durmasın, güzel oldu