Ozgetrn merhaba ben regli dönemimde ilk doz biontech aşımı oldum 2. Doz diğer regl dönemime denk geliyordu ancak bebek istediğimiz için gecikme yaşıyacakmıyım diye bekledim ve iyiki beklemişim diyorum şuan 9 haftalık hamileyim ☺️ Birşey olup olmayacağı değilde içimin rahat etmesi için beklemiştim. Biraz araştırmıştım hamileler üzerinde yapılmış deneyler yoktu ileriye dönük ne getireceği bilinmiyor ancak allah korusun covıd olma durumunda daha tehlikeli durumlarda yaşanabilir. 2. Dozumu olmadım açıkcası tam kararda veremiyorum