Aysenur___ Hanımlar hamile iken hiç etli çiğ köfte yediniz mi ben 3aylıkken misafirlikte yemiştim şimdi aklıma geldi çok yemedim ama sonuçta yedim yiyen var mı bi zararı oldu mu bebeğine etkisi olan oldumu aklıma takıldı lütfen yorum yapar mısınız
Nesossssss Aysenur___ eğer sıkıntı olsaydı o zaman olurdu zaten çok yememişsiniz hiç kafanıza takmayın bence şuan kaç aylıksınız?
Handan_65 Aysenur___ Burda ki postalardan en çok bahsedilen şey çiğ köfte eşim evde olsaydi koşa koşa aldırırım bende yeni yemeye başladım okadqr aşkla yiyorum ki ama etsiz olanı insan yerken yeniden doğmuş gibi olur mu ya 😀😃🙂 Yiyin gari ama aç karnına kesinlikle yemeyin ha bide üstüne eksi yemediniz mi sizden mutlusu olamaz çünkü biara karıştırdım eksi acı diye kötü oldm
Aysenur___ Nesossssss 7 aylığım bir anda geldi aklıma çiğ et bakteri açısından zararlı misafirlikte teyzemin ısrarı ile yemiştim
Pambix Etsiz çok yedim de etlisini eğer guvendiginiz bı yerde yediysen tek seferden bişey olmaz bence.
Aysenur___ Handan_65 ya tabiki etsizine bende bayılıyorum etlisinide çok severim ama hamile iken dikkat edin derler ya ondan sordum
yagizinannesii Handan_65 bende adeta aşk ile yiyorum. Sabah uyandığımda aklıma ilk etsiz çiğ köfte geliyor 😂
Nesossssss Aysenur___ maşallah şimdiye kadar olmamış Allah’ın izniyle artık olmaz ilk üç ay için riskli çünkü içiniz rahat olsun 👍
Aysenur___ Nesossssss ay inşallah Allah razı olsun :) insan bi tedirgin oluyor bebekte hastalık mikrop bişi olur mu diye