Yoncca Merhaba arkadaşlar herhangi bi ozel hastanede muane olmadan doğum yaparsam yine ilgi var mı merak ettim herkes muane olmasan fazla ilgi göstermezler diyor da merak ettim🤔
metehaninannesiii Yoncca dogum yapmadan en az 1 ay öncesinden ozel hastaneye gitmeniz lazim ki doktorunuz bazi bilgileri bilsin yani o sekilde kabul etmiyorlar
Sevgikaya1525 Yoncca devlete sıkıntı olmuyor ama özel almıyor hatta son haftalarda da almıyablr muayene ye
Elfvli Yoncca sadece doğum içi gidemezsiniz diye biliyorum . Doğum öncesi bir doktor ile görüşün ki sizin hakkınız da bilgi sahibi olsun. Bazi doktorlar ileri haftalardaki geceleri de kabul etmiyor. Görüşmeniz gerekiyor .
Yoncca Gamzeblt yaa 😒benim başlarda gittogim bı doktor vardı o da çok yüksek söyledi onun için değiştirdim bu seferde doktor bulamıyorum
Gamzeblt Yoncca hemen bul 36 haftasın tahlil ister vaktin var daha sonra çok zor olur senin için özel istiyosan ben doktorumu 5 ayda değiştirmiştim beden başta gelmedin önceki sürecini bilmiyorjm felan dedi bende kan bırakmamıştı😂
Sevgikaya1525 Yoncca tanıdık olursa alırlar cnm ben 30 haftada doktorumu değiştirmek istedim almadı olmaz felan dosyon yok bende başta neredeydin dedi tanıdık bırktık araya sonra kabul etti😂inşallah seni de kabul eder cnm
Sevgikaya1525 Yoncca inşallah bulursn cnm ya da şey de bugüne kadar çok doktor aradım ama bulamadım sizi bana biri tavsiye etti onun üzerine geldim ve doğumu da sizde düşünüyorum de