KubraAydin sedanurunalx19 evet yüksek mebla ve ilk hesaplarda isteniyor kefil , borç bilgisine bakılıyor icra varmı bakılıyor ssk gününe bakılıyor , evkurda çalışmadım ama benzer yerlerde çalıştım prosedürleri bu şekilde
Woman3535 sedanurunalx19 biz 7bin tlik eşya alıcaktık başvurdukta kefil istemediler sonra iptal ettik ama biz
Nidaaa28 sedanurunalx19 7-8 bin tl lik alısverıs yaptık ılk kez kefıl ıstemedıler canım. Maaş bordrosu verdik. Biraz da maasa gore belli oluyor galıba o.
KubraAydin sedanurunalx19 Yani evet dediğim gibi ilk hesap ve yüksek meblalarda o şekilde oluyor , veya sizi araştırıyorlar ona göre işlemi onaylıyorlar
KubraAydin sedanurunalx19 senetle bile olsa kefil alıyorlar ama şuan sistem nasıl bilmiyorum maaş bordrosuna SSK gunune bakıp da onaylıyorlar
Deletedmom93428 sedanurunalx19 olabilir herhalde bilmiyorum ilkkez alışveriş yaptık ve tek onu aldık belkşde o yüzdendr en iyisi evkuru arayıp sormak😊
efelettin Ben çok şey almışımdır kefil falan istemediler. Hatta ilk aldığımda üniversite öğrencisiydim 🙈
Lulikli Valla ben bi yatak örtüsü almıştım kefil istemediler. Gerçi küçük bi meblaydı ama zaten onlar senet üzerine çalışıyorlar parayı ödeyince senetini alıyorsun yanlış bilmiyorsam.
Bsrtncsoy Çeyiz alışverişimde kefil istediler.Kefil olacak kimse yoktu.Kredi kartindan gectiler.Kefil istemediler.Bizde taksit öder gibi kredi kartını ödedik