Sevgikaya1525 Kızlar bugün 37 haftalık olduk ve muayenem vardı gittim çatı muayenesi yaptı kendimi hiç sıkmadım hatta doktorumda gayet güzel açtın felan dedi sıkmadın dedi ama nedense kanamam oldu ve 3 saat oldu daha da devam ediyor ağrım da çok var
Yokys Sevgikaya1525 gecen hafta ebe tarafindan yapildi hem acidi hem kanadi ama cok degil bu hafta tekrar yapildi hic acitmadi doktorum ama daha fazla kanamam oldu hala daha kahverengi devam ediyor
Gamzeblt Sevgikaya1525 kanama oluyormuş ama agrı beliniz ve karnınızda değilse alt bölgedeyse benimde ağrımıştı ama kanama yoktu ama kanama olabilir denmişti
Sevgikaya1525 Gamzeblt benim alt bölgede hissediyorum ağrıyı özelikle bebek harket ettkçe dha çok oluyor ağrı sanki idrarı kaçırcak gbi ama kanamam devam ediyor
Yokys Sevgikaya1525 benm zaten ağrı var diye baktı açılmaya acilma başlamış onun sızısıni yaşıyorum ama benm de basta naya kırmızıydı kahveye döndü ama yine kirmizi olmuş baya nişana benzer kıvamda 🥴🥴
Gamzeblt Sevgikaya1525 doktoruna bi sorsaydın kanama oluyoda bu kadar uzun mu oluyor bilmiyorum baskı bende de vardı o normal
Sevgikaya1525 Gamzeblt cnm hastanede sordum olur dedi ama bazı kişiler nişan lekesi gibi olur diorlar norml değil diorlr doktorda ewde de kanaman olur korkma dedi