Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 3 gün oldu sezeryan oldum ama sütüm çok şükür geldi emzirirken aşırı derecede canım yanıyor sanki etimi kopartiolar ağlıyorum emzirmeyide bırakmıyorum tabiki ama bunu geçirmenin yolu yok mu çok kötü 🥺 ben keyifle emzirmek istiyorum