Hafissee Ben veriyordum daha rahat uykuya geçiyor ve sakinleşiyor. Sınırlandırmak istersen sadece uyutacağın zaman verirsin emzik verince uyumaya başlar😊 oğluma öyle yaptım emziği alınca uyuyacağını anlıyodu ve 1 yaşını doldurunca kendiliğinden bırakıverdi. Keyfi yerindeyken de devamlı ağzında kalırsa bağımlılık gibi bişey oluyor