Zk3865 Benim adet tarihim 5 Haziran , 12 gün gecikme ve testlerden dolayı gittim hastaneye.. Devletteki doktor düzensiz kese dedi. Ekstra fikir amaçlı özele gittim; 1 haffa geç döllenme olmuş ya da yumurtlama zamanını yanlış hesaplamışınız dedi. Keseyi gördü, düzensiz kese değil gayet olması gibi ve 5+3 dedi. Şuan 10+6 oldu.. Farklı bir hastaneye veya aynı hastane farklı bir doktora gidin bence🙏