Hhtce 36+5 oldum bugun bi kac gundur benimde ozellikle fazla oturup ayakta durunca kasık ağrim oluyo fazlasiyla onun dişinda bebek hareketleri can acitici ben haftaya cuma sezeryan olucam Allah nasip ederse ondan once sancilanmaktan falan korkmuyo degilim