tgbadgn
Svda9000 herkesin farklıdır ama bende nerdeyse bir ay cektim gerçekten kanamayla birlikte çok sızı oluyor doktorun verdıgı pansumanı atlamayın sıcaklarında etkisi oluyor suan bana ebe fırsat buldukça altını tamamen açıp öyle dur havalandır daha çabuk toparlar demıstı gerçekten öylede oldu keske en basında deselerdi ama işte bide kantaron sürebilirsiniz