Guneyinannesi1 Az once gene haberlerde kadın tek doz aşi ilede pcr testi zorunlu dedi ne saçmalık yada ben anlamadım bilgisi olan var mi?
Denizyildizii Guneyinannesi1 iki dozun bile koruyuculuğu kesin değil. Saçmalık falan değil yani. Ne kadar dikkat edilirse o kadar çabuk kurtuluruz bu hastalıktan. Yapsınlar tabi
Guneyinannesi1 Denizyildizii tamam da ben daha ilk aşımı olmadim ilk aşımı olucam tekrar pcr testi istiyorlar o saçma geliyor zaten cevremde 2 doz olup korona olan çok ağır atlatanlar var anlamaidm gitit
Denizyildizii Guneyinannesi1 ilk dozun çok bi koruyuculuğu yok işte o yüzden yapıyorlar. 2. Daha koruyor. Ama tabi oda kesin değil