Kızlar 3. Aydan sonra demir ve d vitamini kullanmaya başladım. 5. Aydayım şimdide omega 3 başladım. Bunlar doğuma kadar kullanılıyor mu. Bakıyorum kan tahlilime demire felan hiç bakılmamış mesela neye göre veriliyor. Her hamilenin kullanması mı gerekiyor. Omega 3 de de kafam karışık kimi haftada 2 3 hap iç diyor kimi her gün 1 tablet iç diyor. Ben bişey anlamadım çok sevinirim yardımcı olursanız. 💜