Merhabalar kızlar. Biz eşimle türkü söylerken tanıştık. O yüzden eşim kızımızın isminin Türkü olmasını istiyor inatla. Kendisi de halk müzikçi zaten. Müzik öğretmeni yani 😊
Ben de kumsal, masal gibi isimleri öneriyorum. Ama Türkü de kafamı kurcalıyor 😃 bazen hoşuma gidiyor, bazen vazgeçiyorum. Sizce nasıl?