Baharrk Seher4345 ben sabahları biraz hissediyorum ama sonra pek hissetmiyorum bazen kasıklarıma doğru hafif karıncalanma gibi oluyor acaba bebek hareketi mi bilmiyorum😅☺️🥲
Alka Seher4345 canım inan sayacak kadar belirgin hissetmiyorum ben sizde de öyle mi. Gece yatarken soluma genelde hissediyorum.
Seher4345 Baharrk ya öyle mi 💐 bende akşama kadar 10 kere hissediyorum ama az mı diye endişe ediyorum 🤭😕
Baharrk Seher4345 ay ben o kadar hissetmiyorum canım 20. Haftadan sonra daha çok belli olur sanırım☺️
Seher4345 GamzeBaz ya inşallah yakında hissedersiniz🙏 Hissedince de az mı hareket etti kafasına giriyo insan 🤣
Seher4345 Alka ben gece yatarken hissetmedim genelde gündüz otururken birde uzanınca kasığımda göbek deliğine yakın olan yerde bağırsak hareketine benzer bişey hissediyorum
Alka Seher4345 bende böyle şey hissediyorum karıncalanma gibi. Kalp atışı gibi. Dönüyor sanki arada. 😂
nurbanuerdogan Ben geçen gece toplanma gibi bişey hissettim elimi koydum kayboldu, 5 saniyelik bişeydi 🥰 sonrasında Bazen pıtırtı hissediyorum dün çoktu bugün 2 kez oldu ❤️
Zkskdkdkxk Seher4345 bizimki arada tekme atıyor ama çoğunlukla ayakları ile hep ittiriyor kasığım şişiyor böyle gün içinde 5kere yapıyor gündüz 2-3 kere ittiriyorsa akşamları babası geldiğinde baya ittirmeye başlıyor