Kızlar 37+0 olduk dört gün sonra özele randevu aldım aynı gün devlette de var haftada bir kere cagariyor artık devletteki doktorum. doğumumu devlette yapmayı düşünüyorum. Artık agirlastim için ikisine aynı gün gitmek zor olacak o gün sadece özele gitsem sknti olur mu sizce