Merhabalar herkese…Bugün tam 34+0 haftalık olduk.Kontrole gittik bebeğin kilosu 2.946 gr dedi doktor…Baştan beri 2-3 hafta falan önden gidiyordu.Doktor çok kilolu belki 37 haftalıkkende yapabiliriz doğumu dedi(zaten zorunlu sezeryan). Ama şeker falanda yok. Aklıma takıldı çokmu fazla kilosu sizinkiler nasıl acaba yada 37 haftalıkken doğum yapan varmı?