Kızlar iyi aksamlar bugünden beri hep afedersiniz lavobaya gittigimde idrarımı yaotıktan sonra devamlı yine varmıs gibi his oluyordu yarım saat önce lavobaya gittim idrarım için silince kan geldi korktum doktoruma yazdım nöbetçi hekime görün dedi sizce neden olur 🥺 bu arada 16+6 haftalık gebeyim.