okwestt Merhaba kızlar, 24+5 günlük hamileyim ve dip boyam geldi memnun kaldığınız doğal boya markası var mı yada bu ay hala erken mi boyatmamalı mıyım
Nesossssss okwestt beni yanlış anlamayın ama organik dediğimiz boyalar da dahil hiçbir saç boyasının yüzde yüz organik olduğuna inanmıyorum. Organik gıdaların içerisinde bile eser miktarda kimyasal maddeye izin veriliyor 👍
Clementinee okwestt bazı eczanelerde satılıyor genelde pyhto marka saç boyası içeriği inanılmaz temiz
Alka okwestt gratisde green therapy var. Hamilelikten önce onu kullanıyordum canım. Sıfır koku sıfır yakma. Çok memnundum. Ama hamile kalınca ona bile güvenip kullanmıyorum boşver kullanma. Ama doğal konusunda doğaldır diye düşünüyorum.
Mavi34 okwestt markası aklımda değil gratiste amonyak içermeyen bitkisel boya vardı dış kutusu saman renginde. Doktorum onu önerdi tüp boyası yaptim
gokcekocyigit07 Watsons’dan Biomagic kullanıyorum, 2 gün önce boyadım daha önceki hamileliğimde de kullandım, doktorunuzun onayı ile 3.aydan sonra boyayabilirsiniz, normalde de astım var ve hep bu markayı kullanıyorum, tavsiye ederim 😇👍