brc_cc halsizlik o haftalarda olur tansiyona vs bağlı baş ağrısı olabilir ama ateşin varsa bir enfeksiyon durumun vardır yada soğuk algınlığı. Istersen bi corona testi ver emin olmak için. Birşey olmamıştır bebeğine inşallah bebekle ilgili bir sıkıntıdan değildir bu şikayetlerin bence