Tubikoo Bebeğinizin kalp atışını ne zaman duydunuz ben 6 haftalık gebeyim bugün doktora gittim hala kalp atışı duymadık acaba boş gebelik mı kızlar kafam cok karışık
GulcanYvz Tubikoo bende tam 6 haftalığım canım dün 6+0 dım doktora gittim kese var bebek yok dedi daha erken dedi kese 17 mm miş 20 mm olunca gözüküyormuş bebek
Mrv1007 Tubikoo 6+3te falan cok derinden geldi net duyamadık, 7. Haftada çok net duyuldu. 8. Haftaya kadar sıkıntı yok diyor doktorlar, kullanılan aletin kalitesine göre bile değişebiliyormuş kalp atışı duyma olayı. İnşallah haftaya cok net duyarsınız 🌸🌸🙏🏼
GulcanYvz Tubikoo ultrason fotosu varsa atsana canım benimkinin içi boş baya bebeğin beslendiği eş bile oluşmamıştı
BabyAAO Tubikoo neden boş gebelik olsun böyle düşünme daha çok yeni 6.hafta da açıp yormak istememiştir bebeği doktor bir daha ki gittiğinde kesin dinletir için rahat olsun 🤲🏻😍
yagmurdzgn54 Tubikoo ben ilk 6 haftalikken duydum ama ben ozelde gidiyorum kontrole ozel hastanelerin cihazlari devlet hastanelerine gorr daha ustunmus o yuzden erken duymus olabilirim
mor_menekse1 Tubikoo bnde 6+6 da duymuştum endişelenme iyi düşün annesi iyi olsun ne bu karamsarlık aaaaaaa 😍
poyrazinannesi3547 Tubikoo hiç korkmayın ben 7 haftalıkken duymuştum daha geç duyanlar var olumlu düşünün 🤲🏻❤