Tugba_arslaan Kızlar merhaba bundan sanırsam 4 hafta önce idrarda enfeksiyonum 200 değerinde olduğu cıktı , dün tekrar bakıldı 40′dı.diğer sefer antibiyotik vermişti bu sefer de verdi şaşe ile birlikte , sizce sakıncası olur mu , 7+4 gebeyim
Denizyildizii Tugba_arslaan keşke doktora sorsaydın bi sakıncası olur mu diye. O bizden daha iyi bilir
MerveNur- Tugba_arslaan bence de doktora sormalısın bu arada hangi değere bakılıyor enfeksiyon için bilmediğimden soruyorum
Pirayeada Ben de kullanıyorum binlik antibiyotik doktor verdi zararı olan biseyi vernez doktor 11 haftalik benim de
Tugba_arslaan Pirayeada 2. Sefer başıma geliyor , tedirgin oldum . Araştırdım da ilacı zararı olmadığına karşı , sonuçta enfeksiyonu olması daha zararlı
Pirayeada Tugba_arslaan enfeksiyon yüzünden bebeğimi kaybettim erken doğdu bu yüzden doktor ne verirse içiyorum cnm
Yasemin_in68 Tugba_arslaan doktorun verdiyse sıkıntı olmaz canım doktor bizden iyi bilir kullan mutlaka yoksa bebeğe geçiyo benim öyle oldu bende hem fitil hem antibiyotik hem serum hem suya katılan ilaçtan kullandım ama geçmedi bebeğim doğduğunda ona da geçmişti küvezde kaldı 6 gün