Qnne123 Bugün doktordan geldim hafif şancı çıktı ve bebek doğum kanalında dedi şancı sıkışmasını beklicekmisim e zaman doğum olur sizce
Nur2308 Qnne123 valla canım Bende 39 haftalıgım bende hic bisi yok Hurma yürüyüş bunları öneriyorlar bide ilişki tabi Bu her gebelik degişir Ben hurma yürüş yapıyorum
Nur2308 ebru05 Valla canım Senin gebeligine baglı bir durum Doktor sorman lazm Kimisi öneriyor kimisi önermiyor