DamlaCrn T4 degerimin düşük oldugunu ogrendim şuan 6aylik hamileyim bu sikintiyi yasayip hormon ilacı kullanan varmi bebege zarari olur mu birde t4 deger düşüklüğünü yasayip bebeğinde sikinti olan oldumu
Nur2308 DamlaCrn canım Benimde oyle dusuk doz ilac kullandım Her hamile kullanıyor doktor kullan dediyse 1 skıntı yasamazsın
Valide DamlaCrn tam tersi ilacı kullanmazsanız çok zararı olur,ilacın hiç bir zararı olmaz endişelenmeyin ben de kullanıyorum 💋♥️