Ebrarabiz 1. Doz biontech ve 1.doz tetanozumu oldum dr um her iki aşınında 2.dozunu aynı anda olabilirsin dedi tabi okadarina cesaretim yok 😬 tetanozda hiç yan etki yaşamadim ertesi gün bile ağrım olmadi 😬 covid aşisinda sadece kol ağrim oldu bir sakincasi yok yani