Surimsine 20+5 günlük hamileyim fakat karnım bence 27 28 haftalık gibi görünüyor 20.ci haftada hala karnı çıkmamış hamişler görünce benim ki bir sorun mu acaba diyorum 😅 bu arada erkek bebeğe gebeyim. Benim gibi karnı büyük olan anneler ses verin😅
Esmakoksal Surimsine 23 haftalığım bende gören cok erkenden şişmişsin der 😂 son aylarımı düşünemiyorum 😂😂
rojda2121 Surimsine bende 7 aylığım 9 aylık gibi görünüyorum kim görüyosa ne çok şişmiş karnın diyo baskada hic bi yerim kilo almamıs 😒
marbling10 Surimsine benim yayvan duruyor kenara doğru, cinsiyet konusunda sıkıntı yaşadık öğrenemedik🤭 21+5 te detaylı var inşallah o zaman öğreniriz
Bdndkkdmdn Bende 23haftalıgım fakat sankı 7aylık mıs gbı göbişim var benımde🙈 buyuk olsa nıye buyuk dıyrz bellı olmasa nıye bellı degıl dıyoruz🙈
Surimsine Bdndkkdmdn hahah kesinlikle haklısınız belli olmasa keşke büyüsede belli olsa diye de ayrı üzülürdüm ama bu kadar büyük olması da ileriki haftaları düşününce gözümü korkutuyor 😅
Surimsine Esmakoksal bende son haftalarımı çok merak ediyorum o değil boyumda çok uzun değil 160 kadınım topaç gibi yuvarlanacam diye korkuyorum 😜😅😂😂
Bdndkkdmdn Surimsine aynen oyle oarasını dusunce smdıden kısısel bakımı yapıyoken zorlanmaya basladım kac kılo aldınız pekı 🤗
Hsrt1 Surimsine canim bende 20+3 um. Dun tetanoz olmaya gittigimde saglik ocagindaki hemsire ben seni 24 25 haftalik sandim. Haftana gore karnin cok cikmis dedi. Benim bebegimde erkek. Ayni durumdayiz 😊
Surimsine Hsrt1 sanırım erkek bebek olunca karın daha büyük oluyor bir kaç kişi de bana tam erkek karnın var diyor çünkü😌
Zelsonr Surimsine Durumumu şöyle anlatayım bugün ana sağlığa gittim 34+5 haftalık hamileyim. Ve hemşire bana dedi ki ikiz mi🙄🙄😂😂🤭🤭 Bu arada vende oğluşumu bekliyorum.Maşallah bir hafta da önden gidiyor gelişimi💕
Surimsine Zelsonr maşallahh sanırım sizin haftanızda ben de aynı yorumu alacağım ama erkek annelerinin genelinin karnı böyle galiba
bahtnurr1 Surimsine başlarda öyle ama zaten 27lere gelince de aynı bu karnım niye büyümüyor dedirtiyor 😂😂
Mavi34 Surimsine 28.haftadayim tamamen dar giyersem 4 aylık gibi duruyor karnım elbise giyince hic hamile olduğum anlaşılmıyor dolmuşta otobüste kimse yer vermiyor riskli gebeyim belim kopuyor ayakta sinirden ağlayasın geliyor artik. Aslında 5 kilo kadarda aldım ama sivri değil mideye doğru yayvan karnım.ondan galiba anlasilmiyor
Garfield06 Mavi34 ayy hic demee benimde karnim belli degildi riskliydim kimse de anlamadigindan yer vermiyordu ayaklarim agriyordu omuzda da canta 😔
Merveee__1990 Surimsine yine siz iyisiniz en azından 20. Haftalardasınız benimki daha 17 Haftalık göbeğim öyle bir çıkmış ki dersin 27 28 haftalık üstelik çok iştahsızım yemk çok az yiyorum
Surimsine Merveee__1990 sanırım yemekle alakası yok bu haftaya kadar iştahım pekte açık değildi daha bu hafta çok yemeye başladım sadece 2 kilo almama rağmen 5 6 kilo almış gibi hissediyorum😅
FusunF Surimsine valla ben daha 16.haftamdayım bariz çıktı yanı normalde göbek olmadığı İÇİN bende burdan anlıyorum 😂bacaklar kollar ince göbek var çok tatlı 😁