Kızlar bugün hastaneye gittim. 24 haftalık hamileyim. 1 ay önce ayrıntılı ultrason çektirdim Dr bi sıkıntı yok dedi. Bugün kendi Doktorum bebeğin kafa yapısında bi boşluk var dedi ama çok üstünde durmucam bi sey cıksaydı perinatolog söylerdi dedi sadece 2 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi. Bebeğin kafa yapısı yapboz gibidir her sey hemen tamamlanıyor dedi. Moralim bozuldu. Bu durumu yasayan var mı?