Cigdem65 Allah şifa versin canım bende dündendir hastanedeyim 30 haftalık hamileyim erken doğum riskim var rahimde incelme ve kasilmalarim çok oluyor şuan nts de ağlayarak yazıyorum Allah korktugumuza uğramasına ben erken doğumdan ve kuvezden korkmuyorum yaşamaz sa diye üzülüyorum yoksa canı sağolsun