mjj ben 13.hafta gibi başladım yanlış hatırlamıyorsam ben ilk üç ay çok.hizli kilo aldım göbeğim gerilmeye kasinmaya başlamıştı buyumeye de başlayınca doktora sordum ne kullanayim diye eczanede mustela birde liarac önermişti, doktorum en iyisi lierac deyince alıp başladım .Göbeğiniz büyüyüp gerilmeye başlayınca alabilirsiniz bence vücudunuzagöre ,karar verin erken başlamanın da zararı olacağını sanmıyorum.