Arkadaşlar ben 32haftanın içindeyim çam sakurada takipliyim bugun kontrole gittiğimde ilk doğumun da sezeryan olduğunu ikinci doğumun tahmini ne zaman olacağını sordum 39dediler peki nasıl olucak hafta dolunca randevumu veriyorsunuz dedim hayır o sistemi kaldırdık dediler pandemi de geçerliydi dediler e şimdi nasıl olacak dedim sistem nasıl ilerliyor arkadaşlar doktora sordum cevap alamadım