Fatmanuryetik Kızlar kızlar size içimi daraltan ve aklımı kurcalayan bişey sormam lazım hamileyken saçını boyatan varmı ben şu an 33 haftalık hamileyim ve ruh halim hiç iyi değil kendime bişeyler yapmak istiyorum hiç bu haftada saçını boyatan varmı 😂🥰❤️😍
Melek3 Fatmanuryetik ne doktora sordm ne bişi canm boyamak istedi neden saçım sarı değil diye gittm aldm ve boyadm hiç de bişi olmadı 😅
Demojna Fatmanuryetik her hamileye tavsiye ediyorum biri çıkıp reklam yapıyorsun diyecek diye de korkuyorum 🙈 instagram essencenaturalhayat. Bu sayfaya bakın kına, amla, cassia ve indigo diye 4çeşit bitkisel tozla saç boyası hazırlıyor. Ben üç yıldır kullanıyorum beyazım da çok ama tamamen kapatıyor. Bebeğe de zararsız. Saç boyası alerjisi oldu kardeşim o zaman keşfettik o zamandan beridir kullanıyorum. Eskiden tozları alır Esen hanımın verdiği oranlarda karışım yapar boyardık. Şimdi esen hanım hazır renk kitleri çıkardı denemek isterseniz bir inceleyin sayfayı. Bu arada vallahi Esen hanımı tanımıyorum 😂😂
gokcekocyigit07 2 gün önce boyadım ben, 3.aydan sonra doktorumun onayı ile hep boyadım, daha önceki gebeliğimde de boyadım, Watsons’dan Biomagic boya alabilirsin, normalde de astım olduğu için kullanıyorum ve çok memnunum 😉 ama tabi doktoruna da danış.