__aysenr__ 32+4 üm başlamalı mıyım ? Evde aktifim ama dışarı çıkasım hiç gelmiyor. Sıcak bi taraftan birazda üşeniyorum sanırım 😂
Gamzeee__ __aysenr__ 6. Haftadan beri günde 5 kilometre yürüyüş yapıyorum eşimle akşamdan akşama gün icindede evde rutin is vs oluyor ayaktayım ye ic yat şişmek istemiyorum 😣 şuan 25. Haftaya gircez
Aysegul9371 __aysenr__ tehlikeniz yoksa geç bile kalmışsınız ben 12 den beri yürüyorum her gün yarım saat tabi bazen aksayabiliyor
Elfelf475 __aysenr__ 24. Haftadan beri doktorum 30-60 dakika yürümemi söyledi ben de sahilde sabahları bir saate yakın yürüyüş yapıyorum 31 haftalık bakalım yürüyüşe işe yarayacak mı 😁
__aysenr__ Aysegul9371 vardı canım 16.haftaya kadar hiç bitmeyen kanamam vardı. Şimdi de bebeğimin suyu az ve gelişimde gerilik var ama doktorum artık yavaş yavaş yürü dedi o yüzden bi sorayım dedim 😊
Zehra9616 __aysenr__ 34 ten sonra yurumeye baslaman iyi olur eger normal dogumsa uzun uzun yuruyusler iyi gelicektir
Gamzeoks Ben 33 haftalığım sıcaklardan dolayı yürüyüşe çıkamıyorum ama ev içinde hareketliyim hareketlerim kısıtlanmadı
__aysenr__ Kusciviltisi ben riskli gebelik takipliyim canım bebeğimin suyu az ve geçen haftada gelişiminde gerilik olduğunu söylediler. Bu ay başı düzelme var mı diye kontrolüm var bi aksilik çıkmazsa normal olacak inşallah.
ezgikptngl Ben em başından beri sürekli yürüyorum hareket halindeyim 17 aylık oğlum var yatmak pek mümkün olmuyor 😌