Sevgii_94 iki isim koymak böyle durumlarda en güzel çözüm oluyor 🌸 Benim ablam da yeğenime ilk isim olarak rahmetli babamın ismini verdi, iki isim koydular. Erkek tarafı öyle çok sıkıntı cıkardı ki, onlara inat bizim de sırf ilk ismiyle seslenesimiz geliyordu. Şimdi biz bile ikinci ismini kullanıyoruz, o ilk inatlaşma evresinde oluyor bu durumlar. Ama sonrasında zamanla anne hangi isimle sesleniyorsa çevredekiler de o ismi kullanmaya baslıyorlar 🌸 Adıyla yaşasın sağlıkla büyüsün miniğiniz 🌷🙏🏼