bebisim-_00 canim bende yalancı sanci sanıyordum ama öyle deyilmiş doktura gitmicektim ama artık sancılardan duramadım ve gittim serum taktılar yin geçmedi takıpe aldılar bugünde gittim aynıydı sancim sezeryen icin gün verdi işte sancılarımda belim çok vuruyor kasiklara çok vuruyor bide rahime çok baskı var sancik şimdi bebeyin başı çıkacak gibi