 umarım doğru yapmışımdır resim yüklemeyi.
merhabalar ben ikili tarama testi yaptırdım ama bebek dönmediği için üstün körü ölçüyorum daha sonra tekrar bakarım dedi ense kalınlığına. Ve kan tahlilim çıkmış baktığım zaman temiz gibi duruo ama yüksek risk tarafı imzalanmış öylemi denk geldi acaba ay çokta anlamadım