Gizemvencoglu Arkadaşlar merhaba 32. Haftama girmek üzereyim yaklaşık iki hafta önce diş apsesi şikayetiyle doktora gittim rovamycne antibiyotik verdi kullandım geçti gibi oldu derken bugün tekrardan başladı sızlamaya 😔 Gittiğim hekim ilaç fayda etmezse bişey yapamayacağını söylemişti haftamdan dolayı. Peki ben bu ağrıyla ne yapıcam var mı fikirleriniz doğal çözümleriniz 😔
ZeynepEdaa Gizemvencoglu çok geçmiş olsun karanfil tanesinin uyusturdugunu biliyorum bi dene istersen biraz daha hafifletir
Gizemvencoglu Deniz2961 Teşekkür ederim deneyeceğim Yağını şu an bulamam ama tanesi var umarım faydası olur 🙏🏼
Gizemvencoglu ZeynepEdaa Şu bildiğimiz kahverengi tanelerden dimi bide çiğnenenleri var farklı onu bilmiyorum da o yüzden. Deneyeceğim bakalım umarım faydası olur 🙏🏼 Sirkeyi de duymuştum artık her yolu deneyeceğim 😔
ZeynepEdaa Tuzlu suya iki üç damla sirke koyup gargara yapinca da anında uyuşturuyor diş ağrısını kesiyo bi arkadasim öyle gecistiriyordu denemiş olursun en azindan
ZeynepEdaa Gizemvencoglu aynen tomurcuk gibi çaya falan atiyo bazilari hatta 😄 sirke tadi da çok olmuyomus bu söylediğim karisimla eğer sirke sevmiyosan tereddütte kalma bunu da denemedim demezsin en azindan ☺
Gizemvencoglu ZeynepEdaa karanfil koydum sanki biraz hafifletti gibi 🤷🏽♀️ Sirke tadını severim allahtan olsa da sorun değil ama onuda deneyeceğim sırayla 😅