Bugün muayene olmaya gittim 40+3 haftalık (ilk gebelik) sancı yok açılma yok bebeğin suyunun azaldığını söylediler hareketlerini hissediyor musun dedi evet dedim pazar günü tekrar gell nst ye gir o güne göre suni sancı vericez dediler şu anda çok karmaşık bı duygu içindeyim ne düşüneyim bu konu hakkında bilmiyorum yaaaa