Havva8 Kizlar 32 haftalik gebeyim ve sancm cok var sabahtandr bu durumda olan var mi bu haftaya gelipte ??
Merrcimek Havva8 Acile git canım ciğer geliştirici iğne filan yaparlar Allah korusun erken gelir diye inşallah sancı değildir
_TazeAnne_ Havva8 aynen 32 deyken dogum sancilari duzeyinde sancim cikiyordu nst de ama ben sizin gibi hissetmiyordum hemen hastaneye yatirip ciger gelistirici igneler yapildi. Ilac tedavisine basladik. Simdi 36 yiz.
Bahar54 Havva8 canim benimde oyle oldu rahmimi inceltti hatta kasilmalarim hemen nidilat tedavisi yapildi aninda kesti. Hic bekleme hemen git.
ecemsuu Havva8 sacmalama canım duramıyosan bi acile git ihmal etme eger erken dogum riksim varsa sancılarını durdururlar iğne yaparlar serum takarlar
BurcinC Ben hissetmediğim halde sancım çıktı 33. Haftada ve ciğer geliştirici iğne yapıldı. Acilden bi gidip nst ye baktırın derim 🙏
Snur94 Havva8 bence sabahı bulamazsınız aklınız varsa gidin acile on dklık sancı demek 3cm açılma demek en azından durdurmaya çalışırlar yada iğne yaparlar neden bu kadar çekingensiniz