Çocuğunuz zaten küçükmüş birde hamilesiniz, bence hiç boşu boşuna ne kendinizi ne de kızınızı hırpalamayın saçlarını 0a vurun. Yazık yavrum o da nasıl kaşınıp huylanıyordur, daha sonra da evinizi güzelce temizleyip aynı ilacı her ihtimale karşı gebelikte kullanabiliyorsanız kendiniz kullanın bir iki kere. Umarım kurtulursunuz🙏🏻