Merhaba kızlar, 16 haftalığız yeterince beslenemediğimi düşünüyorum, özellikle kuruyemiş ceviz fındık badem gibi şeyler yiyemiyorum zaten sevmezdim zorla belki haftada bi iki tane ayrıca günde iki öğün yiyebiliyorum bebeğimin salığı şimdilik iyi doktoruma danıştım liste hazırladık ama asla uyamıyorum arada yumurta tüketiyorum oda zorla, bazen burada okuyorum özeniyorum avuç avuç ceviz fındık yiyorum süt içiyorum vs gibi benim gibi iştahı kapalı kuruyemiş yiyemeyen anneler varmı ve sağlığınız nasıl ??