Kızlar sabah uyandığımda göbeğimin sol altında sancı oldu sonra geçti bugün şimdi de lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda az bir şey ıslaklık gördüm sonra kurudu günlük pedi çıkardım zaten günlük ped ıslak değildi kiloduma gelmiş şimdi tekrar baktım yine biraz ıslaklık var az az ama nedeni ne olabilir 31+2deyim