Gamzekvr Hanımlar 6.aydayım,doğum sonrası meme ucu çatlağından çok korkuyorum,sizce ne zazaman meme ucu kremleri kullanılmalı???
MelisaMila Gamzekvr Önceden mi kullanmak gerekiyor. Ben ilk gebeliğimde doğumdan sonra başlamıştım. Doktor yazmıştı.
FatmanurAyz Zehra9616 bende yeni doğum yaptım ve uçlari çok acıyor aglaya ağlaya emzırıyorum gümüş kapak alıcaz ama nasıl kullanılıyor nasıl duracak orada bılmıyorum
Zehra9616 FatmanurAyz sutyeniniz tutar onu ve hemen iyilesir emin olun bir cok kisiye tavsiye eettim burda gumus yara iyilestirmede cok etkilidir gecmis olsun 😊
FatmanurAyz Edanue aldım canım onu kullanıyorum ıyı geldi biraz olsun ama hala canım yanıyor gümüş kapak duydum ama nasıl kullanılıyor bılmıyorum yapışkanlı fln mu acaba nasıl duracak
Ayseesr FatmanurAyz gümüş kapak hava aldırmıyor o yüzden yara iyilesmiyor size tavsiyem gogus kalkanını almanız.
FatmanurAyz Zehra9616 çok teşekkür ederim canım sütyen takmıyorum ben süt kanallarını tıkarmış ztn sürekli agrıyor göğüslerim sütyen takamıyorım ya
Pelin-1 Gamzekvr doktorum doguma 1 ay kala basla dedi gogus ucu kremi surmeye suan 26.haftadayim simdiden ucunda bi kasinti yanma aci oluyor erken baslicam
Elifff25 Gamzekvr doğumuma 3 hafta felan var ben kullanmaya başladım tavsiye üzerine lansinoh kullanıyorum