Vesile-2509 öncelikle geçmiş olsun, tez zamanda şifa bulun🍀 evet direk size sormadan tepki verilmiş bu yanlış ama siz öyle yazınca muhtemelen kafanıza göre çıktınız sandılar ki ben de öyle sandım açıkcası ilk başta öyle bir yazı olmayınca. Çünkü çokninsan böyle pozitif dışarda geziyor maalesef. Size de yargısız infaz olmuş maalesef😕
Durumunuza gelecek olursak ben temaslıydım ve hamilelik şüphem vardı. Bana telefonda ve eve gelenlerin söyledikleri(hala eve gelen oluyor mu bilmiyorum yaklaşık 1 sene oluyor). Test alacağız pozitif çıkarsa ilaç almayacaksınız onun harici bekleyeceksiniz demişlerdi. Siz de bence meyve vs tüketmeye çalışın beslenmenize dikkat edin. Bebek için ise şu an kese daha görünmez (belirttiğiniz değer kese için daha erken 3 4 gün sonra görülebilir) kese görüldükten bir 10 gün sonra da bebeğin kalp atışı duyulur ı yüzden yltrasonda bakılmamışyır muhtemelen. Rabbbim size şifa bebeğinize de güç kuvvet versin. Bir şey olmaz inşallah 🙏🍀