Gul9227 ben de babamı kaybettim ve ablam oğluna rahmetli babamın ismini verdi, sizin gibi iki isim olarak koydu. Ama erkek tarafı aşırı sorun çıkardı çok büyük anlayışsızlık bence. İki tarafın da babası hayatta olmasa tamam derim ancak bir baba hayattayken bence babasını kaybetmiş tarafın isteğine daha anlayışla yaklaşılmalı 🌸