Selma38 Kızlar 12+4 teyiz zaten migren vardı aşırı derece arttı kıvranıyorum sabahtan beri önerisi olan var mı? Parol içtim bi etki yok 😩
gizemgnll Selma38 patatesi dilimle yuvarlak yuvarlak, bi örtü yardımıyla alnına ve şakaklarına denk gelecek şekilde bagla ve uzan hatta uyu, bi saati bulmadan kesiyor, aynı dert bende de vardı cunku 🙂 geçmiş olsun
Aysnctl Selma38 Bendede migren var ve senin oldugu 12 ila 16 hafta aralarinda cok sıkla migren sancilari cekiyordum. Bir sefer olesine siddetliydiki doktoruma gitmek zorunda kaldim. Ağrisinda ağlıyordum resmen kalcadan ağri kesici yaptirdi. Daha snrasinda yine siddetli agrilarim oldu ama.igne vurdurmak istemedim açıkcası. Biks kullandim hep ama doktoruma gore oda yasakmis parol flakon serum taktir dedi ama hic gidip taktirmadim. Birdahada olmadj cok şükür 17+4 hastalığım. Cok şiddeti okuyorsa doktoruna danismani öneririm en iyisini o bilir.
Aysnctl Selma38 Bendede migren var ve senin oldugu 12 ila 16 hafta aralarinda cok sıkla migren sancilari cekiyordum. Bir sefer olesine siddetliydiki doktoruma gitmek zorunda kaldim. Ağrisinda ağlıyordum resmen kalcadan ağri kesici yaptirdi. Daha snrasinda yine siddetli agrilarim oldu ama.igne vurdurmak istemedim açıkcası. Biks kullandim hep ama doktoruma gore oda yasakmis parol flakon serum taktir dedi ama hic gidip taktirmadim. Birdahada olmadj cok şükür 17+4 hastalığım. Cok şiddeti okuyorsa doktoruna danismani öneririm en iyisini o bilir.
Selma38 Patatesi dendim buz kompleksi yaptım parol içtim hiç biri işe yaramadı 😫 bi nescafeyi deneyim bakalım kızlar inşaallah faydası olur çok teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Dytanne Selma38 canın naneyağıyla masaj yapınca geçiyor diye okumuştum biyerde ama ben denemedim. Benimde şiddetli baş ağrılarım oluyor ama tansiyonunu mutlaka kontrol et. Allah korusun tansiyon yükselmesi de baş ağrısı yapar. Mutlaka tansiyonuna bak.
Tbberk Selma38 nescafe iyi deil cnm icme onermiyolar. Ayrica goz kapaklarinin ustune soguk bez koy. Bendede var cok iyi geliyor. Alnina goz kapaklarina
crescent_ Dytanne nane yağını denedim ama çok yakıcı olduğu için sıkıntı vermekten başka bir etkisi olmadı bende malesef