Kızlar 3 gündğr geçer diye doktora gitmedim bu süreçte evdede sarımsak tuzlu gargara ama banamısın demedi bende bekleyerek hata ettim bende bebek için antibiyotik kullanmayayım diye beklemiştim ama inanın siz siz olun beklemedien gidin gözlerime kadar şiştim çok ağrım var sabah antibiyotik ve parola başladım ancak korkuyorum bu yüzüm gözüm şişlikleri ne zaman geçer inanın aynaya bakasım gelmiyor suratım çok fena halde