Osgnhr13 Arkadaşlar Açlık şekerim 72 Tokluk şekerim 92 çıkmış nasıl sizce, şeker yüklemesine gerek olur mu?
Nesossssss Osgnhr13 bildiğim kadarıyla çok iyi maşallah:) ben de arada takip ediyorum çünkü hamilelikte şeker tansiyon çok önemli:) bide ben 37 yaşındayım🙈
Zeyyyn Osgnhr13 gayet normal canım şeker ama şekeri olmayanda bile çıkabiliyor belli olmaz yaptırmadan bilinmez